هری پاتر، اما واتسون و… در جشنواره ۲۰۱۳ People’s Choice
 
درباره وبلاگ


سلام به وبلاگ من خوش آمدید من هري جيمز پاتر هستم ورود همه آزاد است منتها بدون نظر دادن خروج ممنوعه اميدوارم دوستان خوبي براي هم باشيم
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها
  • ردیاب ماشین
  • جلوپنجره اریو
  • اریو زوتی z300
  • جلو پنجره ایکس 60

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان جوك و فيلم و بازي و آدرس brucebannar.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 2
بازدید کل : 6583
تعداد مطالب : 8
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1


دیکشنری

/jquery.min.js" type="text/javascript">
تفريحي و خوشگذراني




 

ساعاتی پیش نامزدهای نهایی جشنواره  ۲۰۱۳ People’s Choice رسما مشخص شد و اما واتسون بازیگر جوان فیلم های هری پاتر برای بازی در فیلم درام “مزایای سر به زیر بودن” توانست نامزد شود. همچنین خود فیلم مزایای سر به زیر بودن هم توانست در بخش بهترین فیلم درام این جشنواره نیز نامزد شود.

جدای از نامزد شدن اما در این جشنواره مجموعه فیلم های هری پاتر در قسمت پر طرفدارترین فیلم های این جشنواره نامزد شده است. شاید این آخرین جشنواره سینمایی باشد که در آن نامی از هری پاتر برده می شود. در این جشنواره نیز اما تامپسون (پروفسور تریلانی) و برنده اسکار مگی اسمیت (پروفسور مک گونگال) هر کدام در بخش نماد فیلم های دوست داشتنی نامزد شده اند.

People’s Choice Awards فستیوالی سینمایی است که همه ساله در لوس آنجلس ایالات متحده برگزار می شود و از شبکه CBS نیز مستقیم پخش می شود. این جشنواره از جمله جشنواره هایی هست که مبتنی و متکی بر آرای مردم است و طرفداران و علاقه مندان فیلم های مورد علاقه خود را انتخاب می کنند تا به عنوان بهترین فیلم ها انتخاب شوند. امسال هم این منوال ادامه دارد و شما می توانید از سایت رای گیری این جشنواره اقدام به رای دادن به قسمت های مورد علاقه خود کنید.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







چهار شنبه 8 آذر 1391برچسب:, :: 18:4 ::  نويسنده : هري پاتر